duminică, 20 iulie 2008

Nici nu shtiu cu ce sa incep!

Tot uitandu-ma pe net am vazut ca se poarta blogul, pana shi Adrian Mutu are un blog pe care scrie destul de des in ciuda faptului ca are timpul incarcat dupa parerea mea (pt cei interesatzi http://adrianmutu.com/), asha ca m-am gandit sa imi fac shi eu unu. Azi tzinand cont de faptul ca afara ploua shi nu am ce face am inceput sa-mi creez propriul blog. Deocamdata sunt la inceput shi nu prea am multe idei "sunt in pana de idei" cum ziceau cei de la HI-Q intr-o melodie mai veche de-a lor dar sunt sigur ca pe parcurs o sa gasesc eu ce sa scriu aici, ce sa va povestesc ca sa zic shi eu ca am blog :P.

4 comentarii:

Anonim spunea...

e un inceput bun. ai stofa de scriitor... iti trebuie idei pt postari noi? eventual poti sa scrii si cum a fost la scoala, cum e la serviciu... chestii de-astea, de interes general, ca sa mai afle si ceilalti, care nu au timp sa te contacteze personal, cum iti mai merge.
pupici! Marina

Anonim spunea...

ms marina pt comment!

Anonim spunea...

mai dat pe spate cu blogul tau...dar e frumos...poop

Anonim spunea...

Hey, da chiar asa zice bine Maria. Doar asa sa mai stim si noi de viata ta mai multe. Asa ca iti uram spor la scris si noi o sa comentam cu drag. Ana